Yer..kerana pesanan Rasulullah saw ini lah yg buat ibu sentiasa fikirkan yg terbaik utkmu sayang..
Ibu tidak ingin silap mendidikmu..ibu tak ingin salah mengajarmu..ibu juga tak mahu masa sepatutnya merangsangmu menjadi cerdik dan pintar berlalu begitu sahaja..



"Ya Allah..mudahkanlah tugasku mendidik dan mengasuh Irdina Insyirah..aku tak ingin sia2 kan hidupnya..anak ibu, sambung la perjuangan ibu, sayang..ibu tak mampu utk meneruskan langkah lagi..terlalu byk yg ibu tak dapat sempurnakannya.."

3 comments:

iu @ wid said...

amin... syahdunye.. :)

eriey said...

linda..kalu pkir tggjwb mmg sgt berta..tp kita msti redha ape yg d tentukan olehNya..amiin..

aleasofea said...

betul2..tp anak perempuan ni lg pjg la linda pk..

entahlah..jd ibu nie mcm ni plak perasaan..zaman mcm ni lak tuy..kes2 kat sekolah pun mengerikan semuanya..