berkali-kali ibu dengar nasyid nie..tp tak pernah ibu rasa jemu...
bait-bait liriknya cukup menyentuh hati..
sesungguhnya kita hamba Allah selalu lalai dan lupa...arini wat salah dan taubat..esok wat lagi..
namun sesungguhnya sesuai dgn fitrah hambaMu ini, Engkau lah YAng Maha Pengampun Lagi Maha MEngasihani..

AKu TAnpa CIntAMu..

Izzat:

Telah ku mungkiri janjiku lagi

Walau seribu kali

Ku ulang sendiri

Aku takkan tempuh lagi

Apakah kau terima cintaku lagi

Setelah ku berpaling

Dari pandanganMu

Yang kabur kerna jahilnya aku



Faizal: Mengapa cintaMu tak pernah hadir

Subur dalam jiwaku

Agarku tetap bahagia

Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana

Aku tanpa cintaMu

Bagai layang-layang terputus talinya



JayJay:Telah ku mungkiri janjiku lagi

Walau seribu kali

Ku ulang sendiri

Aku takkan tempuh lagi

Apakah kau terima cintaku lagi

Setelah ku berpaling

Dari pandanganMu

Yang kabur kerna jahilnya aku



C/O: Masihkah ada sekelumit belas

Mengemis kasihMu Tuhan

Untukku berpaut dan bersandar

Aku di sini kan tetap terus mencuba

Untuk beroleh cintaMu

Walau ranjaunya menusuk pedih



3:35 minit
Lagu: Mujahid Abdul Wahab
Lirik: Mujahid Abdul Wahab
Producer: Mujahid Abdul Wahab
Vocal Arrangement: Mirwana
Music Arrangement: Mujahid Abdul Wahab

0 comments: