hehehe..dulu tak de org pun nak bg award kat ibu nie..hai sekali bagi berderet2 lak bagi..ibu slow2 la noo tepek kat blog ibu nie..

ok award kali ni dari auntie zueyie..terima kasih sgt2..ingat kat member lama nie..saper sangka dgn blog ni ikatan ukhwah yg terjalin sejak 10 thn dulu dapat dieratkan kembali..dgn semuanya dah ada anak..hehehe..so amazing la!!

apa kena buat sebenarnya nie..ooo ada rules..

  1. Letakkan logo award ini di blog anda. (dah letak dah)
  2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra. (upsss..ada ke member ibu cukup 10 org nie>..)
  3. Pastikan anda menyatakan penghargaan anda melalui 'backlink' blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra. (ok ok)
  4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
  5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini. (mcmana nak bagi tuy?)
jadi yg bertuah itu adalah (bertuah sbb ibu anggap paling berinspirasi tau..)

mummy qis, ibu dhia, anak muridku (sufiyyah), anak muridku (naufal), ilani , auntie hayatie,
itu je la yg betuah nya..hehehe..

6 comments:

Hayatie said...

hihi..toceh2..

iu @ wid said...

beshnye dpt award.....!!!!

zueyie said...

nasib baik dah letak..br nk wat spotcheck....hehe..:D

Ir. aSuRaMaRu™ said...

time kasih mlmh... xp

.: Ummie_Damia :. said...

wah.. dpt award..bestnyer...

sufiyyah zulkifli said...

terima kasih mlmh! selamat hari guru! ;)