Syukur kepada Allah atas limpah, rahmat, rezki dan kasih sayangNya..kami masih menikmati detik detik indah ini..6hb 12 2013 genap kakak berusia 5 tahun..ye..5 thun yang lalu betapa susahnya aku untuk melahirkan seorang puteri ini..masuk wad hari khamis pg pukul 8, sakit bersalin pukul 10 mlm..namun masuk labour room pukul 11 mlm hari jumaat..bersalin hari sabtu pukul 845 pg..wahhh..susah amat anak ibu yang seorang ni nak keluar..

kini..kakak dah ada 2 org adik..abbasy dan widad..sejak ibu bersalinkan abbasy, dah mula jarang ibu menjengok blog utkmu ini sayang..sementelah pulak ibu dah bekerjaya, lg la susah utk ibu meluangkan masa..namun..baru ibu perasan, kenangan membesarkan kalian semakin pupus di ingatan jika ibu tidak melakarkannya di mana2 kanvas..rasanya ini yang paling terbaik..selagi blogspot ni belom bankrup, ia akan terus menyimpan kenangan kisah membesarkan kakak..

ok..besday kakak di sambut di captain T restoren di lembah sireh kota bharu, kelantan..tempat yang ibu kira amat istimewa nak..


bersama orang-orang yang juga menyayangi irdina insyirah..



dan juga kek princess kegemaranmu sayang..


ini pula sepupu2 mu yang amat akrab dengan mu..


tapi gambar yg cun tu ibu..hahaha..dan yg comel si kecik tu adikmu widad..semoga ia dapat menjadi hiburan untukmu bila kakak dah pandai membaca nanti..=)


1 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)